Tuesday, June 13, 2006

Bike ride

سالیان هست که چرخ سواری میکنم و چند سال از دوران دانشجوئی در تمام سال فقط از دوچرخه استفاده میکردم ... چرخ سواری در تاریکی شب ، هوای بارونی و هوای خوب و بد هم تاثیر زیادی برام نداشت ... چند سال پیش کم کم بنا بر تغییر زندگی شخصی ام و بالا رفتن سن ! و سر کار رفتن با کت و شلوارو کروات ! و هزار بهانه دیگه ! ...چرخ بیشتر وسیله ای شد برای روزهای آخر هفته و البته فقط روزهائی که هوا بهتر بود و زیاد قرار نبود خیس بشم !البته چرخ سواری خطراتی رو هم داره ! یادش بخیر اون سالی که با 7 تا از دوستانم از لندن تا پاریس رو با چرخ رقتیم و کلی هم لذت بردیم ... امسال دوباره به سرم زده که در اواخر ماه اگوست با دوچرخه به پاریس بروم فعلا 3 نفر هستیم و اگه کسی قصد همراهی داره خبرم کنه ! دیروز دوچرخه جدیدی خریدم و قصد دارم که ماشینم رو بفروشم و دوباره چرخ سوار حرفه ای بشم ! انگار چرخ سواری روز شنبه باعث شده که بیشتر به فکر محیط زیست و سلامتی و ...باشم تنها مشکلی که دارم این هست که وقتی چرخ گرون میخری بیرون از خونه پارک کردنش همیشه امکان دزدیدنش هست که البته با 2 قفل گنده امیددارم که کسی جرات نکنه طرفش بیاد ! توی 20 سال اخیر تا حالا 4 تا چرخ از من دزدیدن ! ولی خوب من که به این زودی ها از رو نمی رَم !