Tuesday, July 12, 2005

استاديوم جديد تيم قوتبال آرسنال ...

برای من که هر گز در طول عمرم حتی يکبار مسابقه فوتبال رو کامل تماشا نکردم و هرگز در استاديوم فوتبال برای تماشا فوتبال نرفتم . ( کنسرت های موسيقی و برنامه های ديگه ای رو د راستاديوم های مختلف رفتم ) بد ترين خبر پارسال ساختن استاديوم جديد تيم معروف " آرسنال " در 5 دقيقه ای خونه ام بود ... بدليل ساختن استاديوم بزرگ در چند صد قدمی خونه من ، و رفت و آمد ماشين های بزرگ و ... مدتی است که چندين خيابون رو يک طرفه کرده اند و در اکثر ساعات روز ، ترافيک وحشتناکی در اين محل بوجود اومده ....مسيری که حداکثر 5 دقيقه ای هر روز صبح به استخر محلی ، هر روز صبح با رفتن به خيابون های اصلی و دور شدن راه و گير افتادن توی همون ترافيک لعنتی ! تقريبا 15 دقيقه از وقت من رو میگيره . هيچوقت از فوتبال خوشم نيومده بود و اين روزها تقريبا از اسم هرچی فوتباله متنفر شدم ! استاديوم جديد و در حال ساخت که خط هوائی امارات يکی از بزرگترين اسپانسر هاش هست و به همين نام هم اسم گذاری شده . استاديوم ، بسيار شيک ،بزرگ ، با کلی بار و رستوران ، کازينو ، هتلی برای اقامت ، و کلی فروشگاه و ... و ... خواهد بود ... که اميد دارم لااقل در روزهای غير فوتبالی ( فکر کنم هفته ای 2 بار فوتبال هست ) بتونم از امکاناتش استفاده بکنم و گرنه که بايد در آگوست سال 2006 تقريبا 1 سال ديگه فکر فروش خونه و فرار از اين محله باشم
. من ورزش رو دوست دارم و ورزش های زيادی رو با علاقه انجام ميدم ولی فوتبال هرگز جزو يکی از اون ها نبوده !