Tuesday, June 15, 2004

Wishful Thinking


هيچ وقت دوست نداشتم که در رشته های ورزشی مورد علاقه ام مثل شنا ، دوچرخه سواری ، اسکی ، سنگ نوردی ، کوهنوردی، غواصی ... بصورت حرفه ای فعاليت کنم ..تمام اين ورزشها رو بطور منظم انجام می دم و به اندازه کافی ازشون لذت ميبرم و داستان به همين جا ختم ميشه ... ولی تنيس برای من داستان ديگری است ... اگر کمی سنم کمتر بود ، اگر کمی بازی ام بهتر می بود ، اگر کمی استعداد بيشتری در اين زمينه داشتم ، اگر در سن 5 سالگی کمی به تنيس علاقه بيشتری داشتم ، اگر کمی اين آلرژی لعنتی ام Heyfever در فصل بهار و تابستان با من مدارا ميکرد ، اگر کمی قدم بلند تر بود ، اگر کمی اين " کم ها " ، " کمتر " بودند ... قدمهايم را استوار تر ميکردم و " تنيسور " حرفه ای ميشدم ... افسوس که اين " کم ها " مجموعه " زيادی " را تشکيل می دهند ... شايد اگر اينقدر دنبال کسب معلومات !!! و به دنبال درس و درس و کتاب خوندن نمی رفتم ... شايد ...اگر کمی فقط اگر " کمی " ! ..البته من از زندگی الانم کاملا راضی هستم ولی بهرحال اون نوع زندگی رو هم بسيار می پسندم.