Friday, February 17, 2006

چه روزگار تلخی

بیماری بی موقع که تمام این هفته ام رو بهم زد و 4 روز خونه نشین شدم ! البته خونه نشین هم که نه ! مهمون اجباری عزیزانی شدم که با محبت های بی دریغ 24 ساعته بهبودی نسبی یافتم ! این ویروس ها و باکتری های عجیب و غریب معده ام !!! سرد درد و سر گیجه بی پایان ..تب و لرز و ...هزاران بلای دیگه همگی و با هم از کجا امدند هنوز نمیدانم !



بلاگ نیوز سانسور میکند !

آخرین پستی که نوشته بودم در مورد ورود " شیطان بزرگ " به ایران ! وبلاگ نویس عزیزی که این نوشته براش جالب بود به بلاگ نیوز لینک داد و چند دقیقه بعد از طریق ادمین بلاگ نیوز کامنتی هم در همون پست گذاشته شد ولی نمی ساعت بعد اون لینک توسط بلاگ نیوز " سانسور " شد ! این هم دفاع از آزادی به سبک گردانندگان سایت " بلاگ نیوز " ! آقایان و خانمها شما ئی که هر کدام یک "خمینی " و "هیتلر " و " احمدی نژاد " کوچک هستید ! بهتر نیست که کمتر ادعای روشنفکری در بیا ورید ؟

حجت زمانی هم اعدام شد


شیما کلباسی بسیار قشنگ توضیح داده :
منم خیلی دوست دارم برم ایران سر و کونم رو عمل کنم و دیزین برم اسکی...


بیانیه کانون وبلاگ نویسان ایران در رابطه با حمله به سفارت خانه‌های خارجی به بهانه چاپ کاریکاتور

من بنا به اعتقادات شخصی ام لوگوی حمایت از آزادی بیان و حمایت از روزنامه های دانمارکی رو کنار وبلاگم گذاشتم و جالبه بدونین که چندین بیمار جنسی و روانی که همگی هم مسلمون هستند بیش از 20 ای میل به من زده اند ! بهشتی پر از حوری و پَری برایشان آروزمندم !



فرناز سیف از تلخی " زن بودن " در ایران وماده 61 قانون مجازات اسلامی نوشته ...
یادم نیست هنگام خوندن چند بار گریه ام گرفت برای سرنوشت زنان بدبختی که تنها جرمشان زاده شدن در سرزمین اسلامی ایران هست !

این هفته ها و روزهای غمبار را پایانی هست ؟