Friday, January 20, 2006

چهارمین سال تولد این وبلاگ !

امروز چهارمین سال تولد وبلاگ فارسی من هست ! در موقع شروع وبلاگ فارسی ام هرگز فکر نمی
کردم که بتونم ادامه بدم مخصوصا که فارسی نوشتن و تایپ کردن هنوزم برام کمی دشوار هست ! برای من که با محیط ایرونی شهر لندن ، حداقل تماس رودارم دنیای اینترنتی بهترین مکانی هست که کُلی دوستان خوب ایرونی در سراسر جهان پیدا کردم ... خیلی چیز ها ازشون یاد گرفتم ...بارها مورد لطف شون قرار گرفتم و گاهی هم فحش و ناسزا در یافت کردم !خیلی از پُست های این وبلاگ رو در هنگام مسافرت هام و از کشورهای مختلف نوشتم ...در بعضی سفرهام همه اش به یاد این بودم که در اولین فرصتی که داشتم چند خطی با وبلاگم درد دل کنم ! چند ماه پیش حتی قصد داشتم که در اینجا رو تخته کنم ...و ...و ... با تمام این مسائل هنوز وبلاگ فارسی نوشتن رو دوست دارم و تجربیاتی که در این مدت کسب کردم برام بسیار ارزشمند هستند . ..از تمام دوستانی که در این مدت با من همراه ، مشوق ، دوست ، منتقد ، و ..و...و... بودن تشکر می کنم و دستان مهربانتان رو به گرمی می فشارم .