Friday, June 10, 2005

The Queen's Club London - Tennis 2005

باز ی های تنيس کويين کلاب "The Queen’s Club " لندن چند روزی ميشه که شروع شده و من برنامه هائی که نميتونم در طول روز ببينم بايد آخر شب توی کانالهای کيبل ببينم و يا ظبط شده اش روتما شا کنم .ديروز هوای بسيار آفتابی 2باره اين حساسيت " hayfever " لعنتی رو به سراغم اورد اول صبح لباس پوشيدم برم بيرون ولی وقتی توی آينه نگاه کردم چشم چپم در حال اشک ريزی کامل بود ! مجبور شدم يک دوش آب سرد ديگه بگيرم تا شايد کمی بهتر بشه قرص ها هم که اصلا انگار داری شکلات بد مزه ميخوری ! بی خاصيت و بی اثر ! تمام روز نيمچه خواب و بيدار روی مبل جلوی تلويزيون ول شدم و با چشمانش نيمه باز و گريان !!! تنيس تماشا کردم . خوشبختانه يکی از بازيکن های مورد علاقه ام Andy Roddick برنده شد و به فينال ميره( عکسش اون بغل هست ) . بازيکن جوان ( 18 ساله ) به نام " Andy Murray " حتما در آينده قهرمان جهان خواهد شد ضربه های سرويس وی با سرعت 140 مايل در ساعت . وی در آخرين گيم پاش پيچ خورد و بعد از اون ديگه نتونست درست بازی کنه و باخت ! دردش رو با تموم وجود احساس کردم ، اون سالها که تو ی دانشگاه تنيس بازی می کردم يکبار وسط بازی پام بد جوری پيچ خورد ولی با پروئی تا آخر ادامه دادم . آخر شب قوزک پام بد جوری وَرم کرد و فرداش کارم به بيمارستان کشيد و تا 2 هفته نمی تونستم راه برم و ساعتها اسپرت فيزوتراپی باعث شد که بتونم دوباره تنيس بازی کنم ! البته مقام مقايسه نيست که من حتی يک گيم هم نمیتونم با کسانی تا اين حد حرفه ای بازی کنم .بهتره برم با همون خوانندگان نازک نارنجی بازی کنم تا مدتی از پيروزی شاد باشم ! ين باز ی ها درسطح جهانی زياد مطرح نيستند از 2 هفته ديگه باز ی ها ويمبلدون شروع ميشه و 2 هفته ای درمحله و اطراف ويمبلدون خواهم بود .