Saturday, November 27, 2004

Kill Bill vol 1 & 2


بالاخره ديشب فيلم های " کيل بيل " 1 و 2 روديدم . قبلا هم در موردش نوشته بودم . موزيک متن فيلم ها رو هر روز گوش می دم ولی بايد اعتراف کنم که بر خلاف تصور من فيلمهای خوبی بودن. موزيک رومی تونيد توی اينجا گوش بدهيد و حالا پس از ديدن فيلم موزيک برام جذاب تر هم شده .استفاده بجای موزيک های مناسب و شعر هائی که کاملا با موضوع فيلم ارتباط دارند ، ارزش اين فيلم رو بالاتر برده . ممنون از همه دوستانی که با کامنت هاشون باعث شدن که فيلمها رو ببينم .
برای پست قبلی که در مورد موزيک فيلم نوشته بودم ماه می عزيز بهترين کامنت رو گذاشت که عينا نقل می کنم .
"برادر تارانتينو از معدود کارگردانهاي هاليووده که خشونت فيلم هاش آزار دهنده نيست و زيبايي غريبي در آنها ديده مي شه. فيلم کيل بيل خشونت خيلي غير عاديه داره. اما پايان فيلم آنقدر زيباست که همه صحنه هاي خشونت بار رو از ياد آدم ميبره. بعلاوه اينکه خشونت فيلم هاي تارانتينو براي سرگرم کردن نيست. خشونت رو نشون مي ده که آدم به دلايل پيدايش خشونت فکر کنه.موسيقي اين فيلم تارانتينو هم مثل موسيقي باقي فيلم هاش زيباست"