Monday, September 27, 2004

Sound Track of Kill Bill Vol No1
فيلم شماره 1 و 2 Kill Bill رو حتما می شناسيد . مدتهاست که از اين فيلمهای هاليودی فاصله گرفتم و بجز تعداد معدوی اکثرشون رونمی بينم ،مگر چند سال بعد بطور اتفاقی در تلويزيون و DVD... پارسال با نمايش شماره 1 فيلم چند تا دوستانم پيشنهاد کردن که به تماشای فيلم برويم ولی هر بار با بهانه ای از رفتن خود داری کردم ... فيلم از آثار کارگردان معروف Quentin Tarantino هست ... البته شنيدم و خوندم که سراسر فيلم اکشن و خيلی کار سينمائی قشنگی هست ولی هنوز هوس نکردم که فيلم رو ببينم ... اينروزها " کيل بيل شماره 2 " به روی پرده سينما هست که هنوز اون رو هم نديدم ... چند وقت پيش خونه دوستی بودم و موزيک متن فيلم رو داشت... بقدری از اين آهنگ خوشم اومد که از "Matt " خواهش کردم تا برام از روی سی دی کپی کنه و از همون شب تا حالا اين سی دی توی ماشين هست ... اين چند روزه چقدر به اين سی دی گوش دادم ..آهنگ اولش رو از دست نديدن ..با صدای يونيک Nancy Sinatra اينهم لينک متن شعر به نام Bang Bang (My Baby Shot Me Down) . برای گوش دادن به موزيک به روی دکمه پايين کليک کنيد . سی دی که من دارم 22 آهنگ داره ولی در لينک پايئن فقط 9 تا آهنگ هست . شايد دوستم هر دو رو برام کپی کرده .