Friday, September 07, 2007

FREE like a BIRD 4


هنوز در سفرم ...گاهی با هواپیما ... گاهی با قطار ...ماشین ... کشتی و حتی دوچرخه از این کشور به اون کشور ...از این شهر به اون شهر میرم ... امشب دارم به سوی میلان ( ایتالیا ) پرواز میکنم و خواننده اپُرای مورد علاقه ام " لوچیانا پاواراتی " دیروز درگذشت ، در ایتالیا 3 روز عزای عمومی اعلام شده ... روزی بهتر این نبود که ما 16 نفر از چند کشور برای جشن تولدی در ایتالیا گرد هم بیائیم ؟ جالب اینجاست که در جمع ما حتی یک نفر هم ایتالیائی نیست ! همین جنب و جوش و رفتن از این شهر به اون شهر ...از این ساحل به اون ده دور افتاده و از شهر بزرگ و صنعتی به دریاچه ای خلوت و آرام و ...و...به من احساس آزادی و پرواز میده ... اگه پرنده بودم حتما بسیار بیش از این پرواز میکردم ...
پ.ن
شر منده از دوستانی که با ایمیل و آف لاین حالم رو می پرسند میدونم که سایت کامنت دونی کار نمیکنه بعد از بازگشت به انگلیس حتما درستش میکنم !