Tuesday, June 05, 2007

آواز خوانی

نمیتونم دنیای بدون موسیقی رو حتی تصور بکنم ... گوش دادن به انواع مختلف موزیک جای بزرگی در زندگی من داره ... چندی پیش توسط دوستی به کنسرت این خانم 86 ساله رفتم و با سبکی که و ی برای فراگیری موسیقی و آواز خوندن ابداع کرده آشنا شدم ، دوست من خودش مدت 6 ماهه که در حال فراگیری آواز خوانی است ... " هلن " هم با همون متد مادرش آواز خوانی " رو تعلیم میده ... برای فراگیری نباید حتما صدای خوبی داشته باشی ... دیشب در " The Lamb " برنامه داشتند که خیلی خوش گذشت اینهم عکس چند تا از خواننده های دیشب ... قرار شده بزودی برم و شاگرد " هلن " بشم من بهش گقتم که فقط دوست دارم " اپرا " یاد بگیریم که حتما بسیار سخت خواهد بود .
هلن اونشب البوم جدیدش رو معرفی میکنه . سایت رسمی " Helen Webb "

.برنامه بعدی گروه چهارشنبه 13 ماه جون در این مکان هست

The song inside
Wednesday June 13th 2007
7:45 pm
Ticket : £7
The Old Queen Head
44 Essex Road , Islington N1
Tel : 0207 354 9993
Nearest tube : Angel