Thursday, May 31, 2007

Hayfever & Honey

از زمانی تین ایچری من آلرژی شدید " Hayfever" دارم ...هرساله قبل از شروع فصل بهار آمپول پیشگیری میزنم و بیشتر سالها اثر میکنه ، گاهی هم اثر خاصی نداره و باید تمام بهار و تابستون رو قرص های " آنتی هیستامین " بخورم و دائما قطره چشم استفاده بکنم ... پارسال دوست عزیزی پیشنهاد داد که روزی یک قاشق عسل محلی بخورم تا بدنم به تمام گرده های گل ، گرد و غبار های محلی و بو ی چمن تازه و ...و ... واکسینه بشه ... همون دوست در حیاط کمپانی خودشون چندین کندو عسل دارند و 2 شیشه هم به من داد ... از ماه سپتامبر تا حالا هر روز صبح مثل یک داروی بد مزه و اجباری یک قاشق خوردم ! از طعم عسل بدم نمیاد فقط بسیار شیرین هست و خیلی سنگین و دیر هضم برای معده ضعیف من ! البته طبق عادت و از ترسم ! در اویل ماه مارچ بازم امپول پیشگیری رو زدم ... امسال بنابر شواهدی که هست بسیاری از کسانی که هرگز " Hayfever " نداشتند بهش میتلا شدند و من هنوز هیج اثری از این آلرژی نداشته ام ... گویا خوشبختانه " عسل محلی " معجزه کرده ! اینها رو نوشتم برای کسانی که آلرژی دارند امتحان کنید شاید برای شما هم اثر کرد ... عسلی که مصرف میکنید حتما باید محصول محلی باشه که در اونجا زندگی میکنید و صد در صد طبیعی !