Monday, April 09, 2007

Easter break

مثل همیشه بخاطر عید پاک مسیحی 4 روز تعطیلی اش نصیب من میشه و برای " Easter " روز جمعه و دوشنبه تعطیل هست و از شانس خوش امسال هوا هم گرم و آفتابی بود ...پنجشنبه شب بعد از کلی شراب خواری با چند دوست قدیمی دَم دَم های صبح به خونه برگشتم . هوای گرم و آفتابی روز جمعه و شروع " ویک ِاند " طولانی بهترین بهانه برای یک روز پُر تحرک و چره سواری طولانی شد ... با " پیتر و حنا " قرار گذاشتم و از خونه ام تا " Hampton Court " چرخ سواری کردم ...ساعت 8 شب برگشتم لندن وقتی حساب کردم دیدم حدود 80 مایل مسیر رو چرخ سواری کردم که البته نقش آهنگ های تند و انرژی زا !! " آی پاد " هم کم اثر نبود ...شنبه شب هم که با 25 نفر از لندن نشین ها در " Mash Bar " قرار داشتیم که ترکیبی بود از وبلاگ نویس های ایرونی و البته وبلاگ خوان ها ! چند نفر از دوستان در " پاتوق لندنی ها " گزارش نوشتند ... یکشنبه هم با چند دوست خوب به خارج شهر رفته بودیم برای " BBQ " که حسابی خوش گذشت بعد از تاریکی هوا مهمونی با رقص و شلوغی در خانه " شیلا " ادامه داشت ...و ساعت 8 صبح رسیدم خونه ...حالا هم بعد از 4 روز گشت و گذار و در مجموع 3 ساعت خواب کمی خسته هستم ! چند ساعت دیگه هم با چند دوست خوب قرار شام دارم ! تنها موردی که مسیح میتونه سودمند باشه همین 4 روز تعطیلی بهاری هست ...و گرنه که مذاهب دنیا هیچ نفعی برا مون ندارن