Monday, April 03, 2006

سیزده بدر به سبک لندنی

تعطیلات آخر هفته بسیار خوبی داشتم ...از مشروب خوری چند ساعته با دوستی بلاگر و خوب تا پارتی جمعه شب که تا شنبه ساعت 11 صبح ادامه داشت و قراری که با چند دوست دیگه ساعت 4 عصر توی این بار داشتم و بعد ش هم رستوران تُرکی که توی همین خیابون فقط 3 تا شعبه داره و باید حداقل 1 هفته زودتر میز ات رو رزرو کنی شنبه شب رفتیم " pub calling " یعنی توی هر بار یک مشروب میخوری و میری سراغ بعدی ! و تا صبح پاپ گردی ... فکرکنم ساعت 5 صبح بود که به خونه برگشتم ...چه بارونی ریز و تند و قشنگی هم می اومد و منهم موزیک به گوش تصمیم گرفتم 20 دقیقه رو پیاده برم خونه کلی کیف کردم از سکوت و بارون و کمی تلو تلو خوردن توی خیابونهای خیس ... یکشنبه هم ساعت 11 صبح توی یک بار دیگه ای که از قبل قرار گذاشته بودیم حمع شدیم و رفتم به " گالری هیوارد " برای دیدن آثار " Dan Flavin " متاسفانه دیروز آخرین روزش بود و من نمیتونم به کسی توصیه کنم که بره ولی اگر به نیویورک رفتید معمولا میتونید کارهاش رو ببینید . منهم بار اول سالیان پیش در شهر نیویورک کارهای " دن فلوین " رو دیده بودم ...بعد از گالری هم پیاده در کنار رودخونه تیمز قدم میزدیم که دوست خوب ایرونی ام " دریا " زنگ زدو گفت پس چرانمی آئی برای 13 بدر ! تازه یادم افتاد که جمعه بهم گفته بود که برم ...بهر حال من با 12 تادوست انگلیسی بیرون بودم نه میتونستم و نه میخواستم که وسط راه با قطار برگردم خونه و ماشین بردارم و برم تو ی پارکی برای 13 بدر ! و شلوغ بازی های ایرونی ...به یاد قدیم ها رفتیم " Gordon's Wine Bar " و شراب خواری و پنیر های خوشمزه و غذای عالی و...یک شراب خوشمزه آرژانتینی هم کشف کردم به نام " Lo Tengo " که بر چسب روی شیشه سه بعدی هست و دو نفر دارند تانگو میرقصند ! چند ساعت بعدش توی بار " Savoy Bar " بودیم ... نمی دونم امسال ایرونی ها به کدوم پارک لندن گند زدند و با سرو صدای و جیغ بچه ها ، ضبط های بلند که فقط آهنگ های آبگوشتی پخش میکنند و بوی کباب و ... آشغال ریختن تو ی همه محوطه پارک و...بازم آبرو ریزی کردن ...ولی من از سیزده بدری که در گالری و بارهای مختلف ! بدر شد ! کاملا راضی ام . امروز هم بعد از شنای هر روزه ساعت 6:30 صبح نیم ساعتی به سونا رفتم برای "De Toxing " که کلی چسبید