Wednesday, October 26, 2005

زندگی بدون موسیقی برای من قابل تحمل نیست

این چند روز اخیر با مهمون بازی و گشت و گذار سپری شد ... برنامه رقص در شنبه شب عالی برگذار شد ولی اجازه عکس برداری نداشتیم چون از طرف بی بی سی داشتند فیلم برداری میکردند . حدود 30 تا رقصنده از چندین کشور اومده بودن که برنامه هر نفر بین 8 تا 10 دقیقه بود و چند رقص گروهی زیبا هم اجرا شد . ارکستر سنتی ، شرقی از کشور مصر اومده بود و پس از پایان برنامه به وسط جمعیت اومدن ..صندلی ها رو دور تا دور سالن بصورت حلقه ای چیندن و اون وسط هم شد میدون رقص های شرقی و جالب تر اینکه بعضی از دختر های غربی ار شرقی ها بهتر رقص شکم میکردند . دوست من یه عنوان معلم و معروفترین فرد در برنامه بود و چند ین بار با لباس های مختلف به روی صحنه اومد و برنامه اجرا کرد .اینهم سایتش که به تازگی عوضش کرده و هنوز کامل نشده .

روز دوشنبه به کنسرت گیتار " Martin Simpson " رفتیم . سالن شیشه ای The Vortex که از طبقه بالا همزمان با تماشای برنامه مارتین و صدای بسیار قشنگش بیرون رو نگاه میکردیم که بارون تندی میومد ...نور شمع ها به روی شیشه هاافتاده بود کسانی که به موزیک " جاز " علاقه دارن پیشنهاد میکنم سی دی مارتین رو گیر بیارن . صداش واقعا قشنگه و گیتار رو با مهارت بسیار خاصی مینوازه .
3 شنبه هم به یکی از پاتوق هامون " Power's Bar " رفتیم . این جا یک بار قدیمی ایرلندی هست که اکثر شب ها برنامه زنده اجرا می کنند و سه شنیه شب ها همیشه "Blues " اجرا میشه . چهار شنبه ها هم معمولا " Stand Up Comedy " چند کمدین مختلف ، کمدی یک نفره اجرا میکنند . چند نفر شعر خونی میکنند ، گاهی کسی گیتار میزنه ، و عموما آخر برنامه موزیک زنده هم داره !