Thursday, June 16, 2005

مصاحبه " رسما جانی " با خبرنگار بی بی سی در تهران

ديشب کانال تلويزيونی بی بی سی در اخبار ساعت 10 شب ( مهمترين اخبار هر روز ) مصاحبه ای کامل با رفسنجانی نشون داد . ترجمه اش جالب نبود و چند ين اشتباه فاحش داشت . سايت فارسی آيت الله !!! بی بی سی تا اين ساعت هيچ ترجمه ای از مصاحبه رو روی سايتشون نگذاشته اند ! برای خوندن به زبان انگليسی به اينجا برويد در همان جا می تونيد قسمت هائی از ويديوی مصاحبه خبرنگار بی بی سی درتهران با رسما جانی را هم ببنيد . پوزخند های بی جای رفسنجانی واقعا حرص آور بود . کسانی که حاضرند به اين فرد و يا هر فرد ديگه ای در اين نمايش انتخاباتی رای بدهند به نظر من از حداقل شعور انسانی و تجزيه تحليل مسائل بسيار ساده و پيش پا افتاده هم برخوردار نيستند .قصد م توهين به هيچ فرد ی نيست ولی تعريف من از حداقل شعور و آگاهی درس گرفتن از وقايع 26 ساله گذشته هست مخصوصا برای کسانی که خارج از ايران و بدون سانسور زندگی می کنند. خبرنگار از " رسما جانی " پرسيد : اکثر جوانانی که من با هاشون صحبت کردم قصد بايکوت اين انتخابات رودارند و دولت رو از اساس قبول ندارند " اکبر شاه سابق " با زرنگی خاص خودش گفت : که مردم ايران نجيب هستند و در انتخابات شرکت می کنند ! قابل توجه تو سَری خورهائی که حاضرند در چشم مقامات دولتی ايران " نجيب " باشند و در انتخابات شرکت کنند . وی همچنين گفت من و خامنه ای 50 سال هست که با هم دوست هستيم و دوشادوش مبارز ه؟!؟! می کنيم .مردم ما به دولت اعتماد دارند . التماس های رفسنجانی به امريکا و انگليس ديدنی بود . وی اعلام کرد که چندی است که ديگر امريکا رو شيطان بزرگ نمی دونيم و انگليس هم ديگر شيطان کوچک نيست .!!!

آهنگی شاد و بسيار زيبا برای تحريم انتخابات ملا ها و و لايت فقيه به نام " رای نمی دَم " رو حتما گوش کنيد