Wednesday, May 25, 2005

فمينيست های طرفدار ولايت فقيه

هشتاد و نُه زنِ بی چهره !

قابل توجه فمينيست های اسلامی ! به ظاهر مُدرن ! با کمی آرايش و ترجيحا نويسنده وبلاگ که از اونجا به " دکتر معين جونشون !!! " پيغام بفرستند ! شرمتان باد بسيجی های بزک کرده !! ! من زنان بی سواد کوچه و بازار که در صف گوشت و مرغ از دولت گله می کنند و هميشه به اوضاع کنونی معترضند رو به هزاران هزار از اين فمينيست های وبلاگ نويس دانشگاه رفته ترجيج ميدهم

با خوندن سايت کسانی که دارن برای رد شدن معين گريه و زاری ميکنن و فرداش دوباره برا ی معين !!! ( با اون خواننده لوس انجلسی اشتباه نشه ! هر چند هر دو دلقک اند در دو صحنه متفاوت ) دُم تکون ميدن که رهبر بالاخره موافقت کرد !!! پس ما هم می تونيم "آزادانه " ( بيچاره لغت آزادی ) رای بدهيم ! فراموش نکنيم که در قرن 21 همين افراد شيک و ماتيک زده ، و پسرانی با موهای ژل زده در عاشوار " گريه " می کنند و سالی چند بار ی به اين مکان ها سر می زنند تا گناهانشان بخشيده شود !!
چه زيبا گفته اند " خلايق هر چه لايق "

تاخير فاز

بازم قابل توجه همون فمينيست های اسلامی ياد شده در بالا ! شما به اين ها رای ميدهيد ؟؟؟ پس اون ژست مترقی و کوروش و خشايار و تمدن و فرهنگ 2500 ساله اتون رو در روز انتخاب مابين اين ملا ها توی کدوم کافی شاپ شمرون قايم ميکنيد ؟ ديدن اين عکس من رو به ياد جريان " اسمشو نيار خودشو بيار " انداخت . حالا هم رای بده ولی عکسش رو به دنيا نشون نده ... کدوم آدمی با نيمچه عقل سالم می تونه به يکی از اينها رای بده ؟