Wednesday, May 04, 2005

راز کفش ها !

دقيقا يادم نيست از کی ، کجا و چطور به اين نتيجه رسيدم که کفش انسانها بعد از يک مدتی که پوشيده بشه کم کم مثل قيافه خودشون ميشه ! ...بارها و بارها امتحان کردم و 99 % اوقات هم حدسم درست بوده ! کمی به دور و برتون نگاه کنيد شايد شما هم متوجه اين موضوع بشيد ... توی کفش فروشی ها خيلی اوقات کفش هائی میبينم که به نظرم با قيافه و کاراکتر يکی از آشنايانم جور هستش و میتونم همون جا حدس بزنم که اگر اون شخصی که من فکر میکنم اين کفش شبيه به اون هست توی اين مغازه بياد حتما همون کفش رو انتخاب میکنه و جالب تر اينکه تا بحال چندين مورد اينطوری هم پيش اومده ! ... برام عجيبه که " ما " انسان ها با تمام پيچيده گی هائی که داريم گاهی اينقدر " ساده " تعريف وتجزيه تحليل ميشيم چندی پيش خونه دوستی بودم وقتی از سر کار برگشت 2 جفت کفش برای خودش خريده بود و پسر 10 سالهاش يک جفت از کفش رو دستش گرفت و سريع به پدرش گفت اين کفش مثل تو نيست و نپوش ! اونها مثل کفش های " جاويد "هستند و بهتره که تو نپوشی ! ... حالا بعد از خوندن اين مطلب بريد به سراغ کفشهاتون و ببنيد که قيافه شما رو گرفتن يا نه ؟ و يا اينکه به کفش اطرافيانتون بيشتر و با دقت تر ، نگاه کنيد.دوست دارم بدونم شما هم اين مسئله رو تجربه کرديد ؟