Saturday, March 05, 2005


ديشب دوباره باشگاه ورزشی که من عضوش هستم مهمونی داشت و تِم مهمونی لباسهای دهه سالهای 70 بود ... همونهائی که گروه "ABBA " می پوشيدند ... طبق معمول يک گروه 10 نفری از دوستانم رو جمع کردم و رفتيم به باری که برنامه توش اجرا می شد ...شب متفاوتی بود با آهنگ هائی که بيشترشون رو بلد بودم ... ديشب با دوستی که نزديک به 50 سال سن داره ، در مورد موزيک صحبت می کردم و اينکه هنوز نسل های بعدی با آهنگ های گروهائی مثل ABBA و The Bee Geesميرقصند و شعر هاش رو بلدند در حاليکه اکثر موزيک های توليد شده در اواخر دهه 90 و سال 2000 به بعد دوره ای و مقطعی شده اند ... موزيکی که استاندار بالا نداشته باشه ، و فقط برای فروش باشه يک هفته معروف ميشه و به چارت ميرسه ، چند ماه بعد ا صلا کسی يادش نيست که اسم اون گروه چی بوده...بهرحال برای کسانی که حتی در دهه 70 به دنيا نيومده بودند و يا کودک بودند هم هنوز اون موزيک ها جاذبه داره ... البته من شخصا موزيک های دهه 80 رو ترجيح می دم ..دوران کودکی من با موزيک های دهه 80 سپری شد... شب خوشی بود و ديدار دوستانی که هر کدوم از يک نقطه شهر به اينجا اومده بودند غنيمت . آخرش هم به بهترين لباس جايزه دادندالبته که دوستان من برنده نشدند .