Tuesday, February 08, 2005

Tattoo’s are back ... big time



چند سالی ميشه که " پديده تَتو " هم جزو بازار مد غرب شده ! اينروزها دختران و پسران جوانان و حتی گاهی ميانسال ها حسابی به " تَتو " کاری بدنشون مشغولند ... چندتا از دوستان نزديک و آشنايان منهم شروع کرده اند ...گاهی اينقدر اين نقش و نگار ها جالب و ديدنی هستند که آدم به هوس می افته ! خوشبحتانه من هيچ علاقه ای ندارم که خودم رو مزين به " تَتو " بکنم ! ولی ديدن وتماشای بعضی از " تَتو ها " واقعا جالبه ...شنيدم که درد بسياری هم داره و مخصوصا اولين شب بعد از تَتو کاری ( اگر نقش بزرگی باشه ) تقريبا از شدت درد بيدار هستی ! چند تا عکس می گذارم تا ببينيد که بعضی ها چه کار هائی برای سرگرمی و ... انجام ميدن ... يکی از دوستانم که گرافيگ کار می کنه برای آشنايان طرح دلخواه رو طراحی می کنه و بعنوان هديه بهشون می ده ... ! من هيچ کسی رو بخاطر علايق شخصی و متفاوت بودن ، متهم نمی کنم . علايقی که به افراد ديگه جامعه هيچ آسيبی نمی رسونه بايد محترم شمرده بشه ... گاهی پيش خودم فکر ميکنم در اين آشفته بازاری به نام " جهان " چقدر تفاوت سليقه ، طرز زندگی و ... هست ... در گوشه ای از دنيا افرادی برای نوشيدن آب آشاميدنی بايد چندين کليومتر پياده روی کنند و يا در ايران بايد قبل از هر چيز به فکر " پوشش " مناسب باشند ! و در مکانی ديگر فردی با تقبل هزينه تقربيا بسيار و کلی درد مشغول مزين کردن بدنش هست ...



چندی پيش هم پستی در اين باره نوشتم با عکسی از شخصی که می شناسم .