Wednesday, June 23, 2004

ديشب 2 تا از عزيزانم در مجلل ترين سالن انگلستان " Royal Albert Hall " کنسرتی داشتند که از طرف مدرسه اونها برگذار شده بود .. 1000 تا بچه مدرسه ای ، کنسرت شعر خونی ، رقص با موزيک زنده اجرا می کردند ..قيافه پدر و مادر ها ديدنی بود بعضی ها از شدت ذوق بی اختيار گريه می کردند ( همراهان من هم دست کمی نداشتند ! ) البته ديدن فرزند خودم آدم روی معروفترين و مجلل ترين سالن انگلستان بايد جالب باشه ! تمام بچه ها دختر و پسر شرت های سفيد پوشيده بودن با شلوارهای مشکی . در اصل اين برنامه رو اطرافيان و طرفداران کليسا ها برگذار می کنند ولی حتی من هم که هيچ اعتقادی به مذهب ندارم از کل برنامه لذت بردم . بدليل اينکه برخلاف زمان کودکی ما اصلا شعرهای مذهبی با ترجيح بند " هله لو يا " ! و يا همش " خدا و لرد " و اين چيزها نبود بلکه برای جذب بچه ها به کارهای گروهی از شعرهای پاپ معروف روز استفاده می کنند ! حدود 3 ماهی ميشد که برای برنامه تمرين کردند و کلا برنامه جالبی بود . در راه برگشت ، از فاصله سالن تا ماشين هم انقدر بارون اومد که خيس شديم ! نفهميدم چرا کت و شلوار کرم رنگ پوشيده بودم ! ( فکر کردم ماه " June " يعنی تابستون ! ) پس اين تابستون که ميگن کجاست ؟