Thursday, February 05, 2004

Tennis with Dido




ديروز طبق معمول اکثر چهارشنبه ها رفته بودم تنيس . البته قرار بود که با Dido بازی کنم که شرحش رو قبلا نوشتم . واقعا چقدر خوبه که يک نفر هم خوش صدا باشه ، هم خوش قيافه ،خوش برخورد ، خوش ادا و اطوار و بالاخره تنیس بازیش هم خوب باشه ! انگار طبیعت بعضی ها رو زیادی دوست داره و همه چیز رو یک جا جمع میکنه ! نتیجه بازی رو هم نمی نویسم چون شخصی هست !و نمی دونم شاید هم Sue بشم !

هفته پیش هم توسط یکی از دوستان خیلی خوبم توی رستوران شیک لندن بنام Le caprice با Sharon stone شام خوردم ! حالا فکر نکنید من مثل این تین ایجرها دنبال آدمهای معروف هستم ! نه بابا اونها دنبال من میان !
ولی واقعیتش اینه که به واسطه چنددوست خوب که در میدیا کار میکنند به بیشتر این جاها دعوت میشم و اکثر نمیرم مگر اینکه از اون شخص بخاطر هنرش و یا ... خوشم بیاد . بنظرم یکی از هنرپیشه های قوی هالیود هست. اون برای کارهای مقدماتی تهیه ، تولید و ... عطری بنام Basic Instinct همون فیلمی که باعث معروفیتش شد به لندن اومده بود.

*****

توی این دنیای عجیب و غریب اینترنت چه چیزهائی که پیدا نمیشه ! همین الان دوست انگلیسی ام برام اینو فرستاد و پرسید که در دنیای واقعی چقدر میشه ؟ فکر کنم حدود 30 پنس انگلیس بشه ! جالبترین موضوع اینه که برای هزینه پست باید 85 پنس پرادخت کنی !