Wednesday, January 21, 2004

يگ گام به پيش، چند گام به عقب


در اين مقاله " زينت مير هاشمی " در مورد سخنرانی " شيرين عبادی " در هند به نکات قابل توجهی اشاره کرده.

****************

نامه ای به متحصنين در خانه ملت

به نقل از وبلاگ " حسن آقا " خانمها و آقايان متحصن! شما مستحق هر آنچه که رژيم اقتدار گرای خمينی برسرتان می آورد هستيد. می دانيد چرا؟
برای اينکه به ملتی که بشما رای اعتماد داده بود پشت کرديد. نمک خورديد و نمکدان شکستيد. شايد بپرسيد چگونه؟ اجازه بدهيد تا گوشه هايی هرچند کوچک از اين خيانت بزرگ را برايتان توضيح دهم گرچه می دانم که شما بهتر از من به گناهان خود آگاهيد.
شروع مجلس زمانی که ملت با رای کم به کروبی به اطلاع شما رساند که او را برنميتابد شما برعکس رای ملت او را به رياست مجلس برگزيديد. وحتی پس از اينکه مخالفت ملت را با اين عمل خود ديديد دوباره از روی عافيت طلبی برای دومين بار او را به رياست مجلس برگزيديد تا او بتواند باخيانت به ملت برای رهبر خوش رقصی کند.
ملت نجيب ايران برای اينکه دست خاتمی خائن را برای پشبرد اصلاحات!! باز کند به شما رای داد وشما را به مجلس فرستاد ولی شما پس از اينکه خاتمی برای دومين بار با انتخاب وزرای بی لياقت و خائن به مجلس آمد دوباره در برابر ناباوری ملت به تمام وزرای بی کفايت و سرسپرده او رای اعتماد داديد. با اين همه باز هم ملت وفادار ايران از شما پشتيبانی کرد و شما بي خردان باز هم بدون درنظر گرفتن این همه ارفاق و وفاداری و نجابت از جانب ملت به موکلين خود پشت کرديد. اين پشت کردن های پياپی شما به ملت در تاریخ پر فراز و نشيب ايران بی سابقه است. شما در اولين روزهای مجلس با اينکه به ملت قول تغيير قانون مطبوعات را داده بوديد با خيانت به ملت (موکلين خود) و برای خوش رقصی در درگاه رهبر خودکامه تان قول به ملت را پشيزی ارزش نگذاشتيد و راه خود و رهبر را رفتيد و حالا که نابخرديتان گريبان خودتان را گرفته روی به تحصن آورده ايد. آيا اجازه می دهيد به عنوان يکی از اعضای ملت رنج ديده ايران از شما بپرسم که "چرا و به کدام مجوز از قولهايی که به موکلين خود داده بوديد روی گردانديد؟چرا روی گردانديد؟
آیا پاسخی برای این پرسش ساده دارید؟ چرا از روز نخست بجای چاپلوسی برای رهبر و ديگر منفورين رژیم آخوندی روی به درگاه ملت نياورديد و راهکارهايی را که ملت درمقابل شما گذاشته بود برنگزيديد تا امروز نيز همچون طول تاريخ پر افتخار ايران زمين، ملت غيور ايران از شما حمايت کند، وبرای اهدافش خونها فداکند. آيا به شعور و شهامت موکلين خود شک داشتيد؟
فراموش نکنيد که مجازات شما هم مثل کسانی که خيانت به قيام 57 را مرتکب شدند بس گران خواهد بود ملت ايران شما را هم به سزای اعمالتان خواهد رساند. فريبکاری بس است ديگر حنای شما رنگ باخته. ملت راه خود می داند و شما را هم همراه باقی مانده رژيم منفورتان به زباله دان تاريخ ايران خواهد سپرد.