Thursday, January 15, 2004

خانه از پای بست ويران است
خواجه در بند نقش ايوان است


با آشنائی بر سر موضوع صحت مبارزه مسلحانه مردمی در جوامع رو به پيشرفت { من با لفظ جهان سوم ! مخالفم } بحث و گفتگو می کردم و پس از چند ساعتی به اين نتيجه رسيد که اصلا هر کسی خودش رو بکشه به انسانيت خيانت کرده ؟!؟! فکر کنم روش نشد بگه به اسلام و مسلمين !!! خيانت کرده!!! منهم دلايل خودم رو آوردم و...بنظرم تا وقتی دشمن شماره يک مردم ايران يعنی حکومت ديکتاتوری ملاها تا چنگ و دندون مسلح هست و هر روز داره به نوعی مردم رو " سرکوب مسلحانه " می کنه مگه ميشه با 4 تا اعلاميه و ... کاری از پيش بُرد ؟ خب اگه ميشد که تا حالا 100 بار حکومت عوض شده بود... مگه در طی 25 سال اخير فقط و فقط با سرکوب وحشيانه ، اعدام ، ترور ، سنگسار، حجاب اجباری به زور اسلحه منکرات و و و ... حکومت نمی کنند ؟ چطورميشه اينهائی که به نماينده های خودی و آدمکش مجلس اسلامی- آخوندی، همون شريکهای دزدی و چپاول و سرکوب خودشون، رحم نمی کنند حاضر بشن با چند تا اعلاميه مردم ، رفراندوم و همه پرسی بگذارن ؟

هنوزم مثل هميشه از روش مبارزه مسلحانه مردمی برای پيروزی بر حکومت فاشيستی دفاع ميکنم.اهل شعار هم نيستم و بعنوان يک اصل اين رو قبول دارم . مبارزان و چريکها ئی که حاضرند برای آزادی وطن و آرمانشون از " جان بی بازگشت " خودشون بگذرند از همه " ما " بيشتر عاشق زندگی هستند. و همين عشق به زندگيست که باعث ميشه برای ساختن دنيای بهتر از " جان " خود بگذرند.

نقل قولی از چه گوارا کتاب " در انقلاب " چه گوارا مورد مبارزه مسلحانه ميگه :

" ...من اعتقاد دارم به نبرد مسلحانه بعنوان تنها راه حل برای خلقهائی که در راه آزادی خود مبارزه می کنند و در عقايد خود استوارم. بسياری مرا ماجراجو خواهند خواند، و هستم ! اما نوع متفاوتی از ماجراجو ، تنی از جمله کسانی که بود و وجود خود را برای اثبات حقانيت خود به مخاطره می اندازد ..."