Thursday, December 04, 2003

Christmas Party # 1
ماه دسامبر شروع شده و مهمونی های کريسمس هم بدنبالش. راستش کريسمس بيشتر شاد ميشم و مهمونی ميرم تا نوروز ايرانی . شايد هم بزرگترين علت زندگی ساليان در خارج از ايران باشه . البته خودمونيم مگه ما در عيد نوروز بغير از خوردن و خونه همديگه رفتن{ گاهی از روی وظيفه} کار ديگه ای هم می کنيم ؟ بهرحال شهر لندن قيافه قشنگتری پيدا کرده و همه جا دکوراسيون کريسمس رو ميشه ديد .اکثر مراکز خريد هم شلوغ هستند و همه درحال کادو خريدن هستند.
ديشب اولين کريسمس پارتی امسال رو رفتم . مهمونی کمپانی دوست خوبم John بود که مثل هميشه حسابی خوش گذشت. کلی از شخصيتهای معروف هم طبق معمول هرساله اومده بودن . خلاصه شبی رو با شامپاين و شراب و موزيک و رقص به صبح رسونديم .امروز هم مجبورم از خونه کار کنم انگار ديشب کمی زياده روی کردم . حالا هم که ماتم مشقهای اسپانيش رو دارم که چند ساعت ديگه کلاسم شروع ميشه و امشب يک تست سخت اسپانيش هم دارم !