Wednesday, December 24, 2003

...I Wish you a Merry Christmas & a Happy New Year





من هر سال درخت کريسمس بر پا ميکنم و خودم رو در جشن و شادی سهيم می کنم . يادمه چند سال پيش چند آشنای ايرونی که به طور اتفاقی به خونه ام اومده بودن خيلی تعجب کردن و با زبون بی زبونی گفتن تو چقدر غربی هستی و ...

راستش برای من عيد نوروز { بعلت دوری از محيط ايران } اصلا معنا و مفهوم خاصی نداره ..تا زمانيکه درس ميخوندم هميشه امتحانات پايان ترم زمستونی برابر ميشد با ايام نوروز ايرونی .اگر فاميلی و يا دوستی من رو به مهمونی دعوت ميکرد مجبور بودم يا نرم و يا سريع برگردم سراغ درسهام ...ولی ايام کريسمس و تعطيلات و جشن شادی منهم هميشه تعطيل هستم و خودش بهترين بهانه برایشرکت در شاديهاست .

امسال، با تغيراتی که در زندگی ام بوجود اومد بيشتر اثاث خونه ام رو عوض کردم و اين خونه تکونی شامل دکورهای درخت کريسمس هم شد !
خلاصه اين درختی که می بينيد از آخرين کارهای هنری ذوقی بنده است ! چند تا عکس ديگه هم اينجا و اينجا هست .