Wednesday, November 19, 2003



جورج بوش قاتل بزرگ قرن بيست و يکم برای مسافرت به لندن اومده . مردم هوشيار از بدو ورود شروع به تظاهرات و مخالفت با اين مظهر يکه تازی و سرکوب کرد ه اند. برای اولين بار پس از جنگ جهانی دوم بيش از 2 هزار نفر نيروی پليس اضافه بر نيروهای هميشگی امنييت خيابونهای لندن !!! رو بعهده دارند. در اخبار اعلام شده که هزينه اقدامات امنيتی برای اين سفر تا بحال بيش از 5 ميليون پوند برای مردم بريتانيا خرج برداشته .اين هزينه از ماليات بنده و امثالهم در اين کشور " حروم " ميشه تا مبادا در اين سفر به " قلدر بی سوادی " چون جورج بوش خوش نگذره . البته خودش قبل از ورود به انگلستان در مصاحبه ای اعلام کرد که می دونم مردم انگلستان با من مخالف هستند و حق دارن اگر خواستند تظاهرات کنند ! اين مردک هنوز نفهميده که مردم انگلستان منتطر نيستند تا ابلهی چون اون بهشون " حقی " رو اعطا کنه . همون الطافی که به مردم عراق داشت برای کل بشريت و تاريخ بسه .
تظاهرات اعتراضی از بدو ورود اون روی سکه " بن لادن " يعنی همين جورج بوش، بنياد گرای مسيحی شروع شده و همچنان در جريان هست .
تظاهرات اصلی در روز پنجشنبه هست که صد البته به همراه بسياری از دوستان خواهم رفت. باشد که حداقل مردم امريکا از اين استقبال شايان اروپائی ها از " رئيس جمهوری که از ابتدا با تقلب به سر کار آمد " کمی به خود آمده و نخواهند که بيش از اين شريک جرم قاتلان باشند.