Saturday, July 19, 2003

ماجرای هک شدن وبلاگ من !
درصبح روز9 جولای برابر با 18 تير ،متوجه يک متن سراسر فحش به انقلابيون و بطور اخص کمونيستها بهمراه يک قطعه عکس نامربوط در وبلاگم شدم ! خوشبختانه خودم همزمان داشتم وبلاگم رو چک می کردم و سريع پاسورد رو عوض کردم و طبعا مزخرفات رو هم پاک کردم . وقتی آدرس بازديد کنند گان در اون ساعت رو چک کردم به آی پی آدرس کمپانی ايز ايران برخوردم! با سئوال از چند دوست مقيم ايران متوجه شدم که کمپانی ايز ايران متعلق و وابسته به وزارت اطلاعات هست ! خوبه اين يک وبلاگ شخصيه و سايت گروههای سياسی نيست ! واقعاپاسخ به رژيمی که از اون ور دنيا دست به چنين کارهائی ميزنه چيه ؟ چند روزی بيش از 20 ايميل مزخرف و بی نام و نشون هم دريافت کردم ! البته اصلا قصد ندارم که خودم و يا اين وبلاگ شخصی که جائی برای درد دلهام هست رو " مهم " جلوه بدم ولی وحشت آخوندها و بازيچه هاشون ديدنيست... چند روزی هم که اينجا نبودم .حالا هم با کمک دوست خوبم " شاهين " دارم آرشيو رو برميگردونم . شاهين جان ممنون از زحماتت .