Thursday, June 19, 2003


سحر ميشه ، سحر ميشه
سياهي ها بدر ميشه
نخواب آروم رفيق من
جهان از ظلم رها ميشه ...

حمله به دفاتر مجاهدين خلق در فرانسه بدون شک بی رابطه با سرکوب شديد تظاهرات دانشجوئی و مردم ايران در داخل کشور نيست. چند ساعتی به وبلاگهای مختلف { ايران و خارج از ايران } سرکشی کردم.
اين جوان جسور و مقيم تهران در " مارهای جهنم ...!!! " بسيار جالب نوشته . نويسنده اين وبلاگ که فکر کنم خارج از ايران هست هم عالی نوشته" شرم بر دولت فرانسه" .

" حسين درخشان " ملقب به سردبير خودم ! اظهار شادمانی کرده !!!که جای تعجبی هم نيست !ياد اين شعر " سعدی " افتادم : بنی آدم اعضای يک ديگرند ... اين تفکرحقير و غلط که باور دارد با حذف فيزيکی افراد " انديشه " رو ميشه نابود کرد ، سالهاست شکست خورده . بعضی ها هم به " حالت التماس" از جلاد يک دست { خامنه ای } خواستار تغيير موضع وی شدند و... من نمی دونم چرا يک عده به يک جلاد التماس ميکنند ؟؟؟جناب آقای خامنه ای! !!!لابد به هيتلر هم ميگن جناب آقای هيتلر ؟
جواب آخوندها قهر و آتش است ...آتشي که از کف پای زندانيان سياسی اوين و ديگر زندانهای مخوف جمهوری اسلامی شعله ور شده ، بزودي تا قبر خميني جلاد هم کشيده خواهد شد .