Monday, June 09, 2003

چون قافيه تنگ آيد، شاعر به جفنگ آيد!
کمال خرازي، وزير امور خارجه رژيم جمهوري اسلامي، در تکذيب ادعاي امريکا و اروپا و همچنين گزارش اخير آژانس بين المللي انرژي اتمي، جسورانه يکي از" قاطع ترين" و" قوي ترين" و علمي ترين" استدلالهاي خود و رژيم اش را که حتي به فکر صدام حسين هم نرسيد به روي ميز نهاد. او روز يکشنبه، 19 خرداد، درجمع نمايندگان مجلس گفت: " اصولا استفاده از سلاح هاي اتمي، ميکربي يا شيميائي در اسلام حرام است."
انتظار مي رود که اين پاسخ نه تنها خيال جامعه جهاني را کاملا آسوده کند، بلکه به مردم ايران هم اطمينان دهد تمامي اعمال رژيم در طول 24 سال گذشته "حلال" بوده است. و اين دليلي کاملا موجه براي اعدامها، شکنجه ها ، دزدي ها، سرکوبها, ونرفتن زير بارميثاقهاي بين المللي جهت رعايت حقوق بشر مي باشد. از اين رو ديگر دليلي باقي نمي ماند که رژيم در برابر اعتراضات و ادعاهاي احدي پاسخگو باشد. رژيم ولايت فقيه براي جاخالي دادن از زير بار فشارهاي آمريکا مبني بر بررسي نيروگاه هاي اتمي، آنچه که در توان داشته، از عقب نشيني، التماس و درخواست براي رابطه با آمريکا گرفته تا تعيين شرط لغو تحريمها انجام داده است و اکنون در تنگناي قافيه به بافتن جفنگيات افتاده است.
با در نظر گرفتن اين واقعيت که آمريکا در مسير گسترش تجاوزاتش در خاورميانه، اکنون کشور ما را هدف گرفته، جمهوري اسلامي با سفسطه در مورد سلاحهاي اتمي و شيميائي و بيولوژيکي خود، سناريو صدام حسين را تکرار مي کند تا مردم ايران را در معرض خطر اين تجاوزات قرار دهد. رژيم براي ادامه حيات به تنها مسئله اي که نمي انديشيد همان سرنوشت مردم ايران است.
اينکه رژيم ولايت فقيه هرگز نمي تواند پاسخي روشن براي اقدامات جنايتکارانه خود به کسي بدهد، بر کسي پوشيده نيست. اينگونه پاسخها نه در صحنه داخلي او را از خطر سرنگوني به دست مردم ايران نجات مي دهد و نه در صحنه خارجي دست تجاوزکارانه امپرياليسم آمريکا را کوتاه مي کند. نيروگاه هاي اتمي رژيم بايد تحت بازرسي بي چون و چراي بازرسان بين المللي قرار گيرد. مگر نه اين است که رژيم دست به کار حرام نمي زند!
" ليلا جديدی "