Thursday, April 17, 2003


به قتل عام نيروهای مجاهدين خلق توسط ملاهای ديکتاتور
اعتراض كنيم


بنقل از وبلاگ سيپريسك
جان صد ها تن از جوانان هم ميهني كه در سازمان مجاهدين فعال بوده انددر خطر است...
... . جان انسانها در خطر است. ما اين جوانان را نه با ايدئولوژي شان و نه با سازمانشان بلكه تنها بنام انسانيت و حقوق بشر خطاب مي كنيم. نگذاريم كه رژيم اسلامي با ذوق زدگي از كشتار مجاهدين ياد كند. هم اكنون روزنامه ها و سايت هاي اينترنتي جنايتكارترين جنايتكاران در ايران پر شده است از خبرهاي كشتار مجاهدين. بگذاريد وجدان و احساسمان جاي تمام اختلافات و دشمني ها را پر كند. آنها هم فرزندان ايران هستند. آنها هم خواهران و برادران ما هستند. با همبستگي انساني از كشتار آنها جلوگيري كنيم


بنقل از بولتن خبری ايران نبرد

اين بار ، با هميشه فرق مي كند . باور كنيد


مينا اسدي-استكهلم- شانزدهم آوريل دوهزارو سه
من شاعرم ، آزادم و آزادي خواهم و به هيچ مذهبي ، ديني و آييني باور ندارم و در چارچوب هيچ ايدئو لوژي و تشكيلاتي نمي گنجم. سالهاي زندگي من ، گواه راه منست.
رنج مي برم و تاسف مي خورم از اين كه مي بينم عده اي سر اين بزنگاه تاريخي و سرنوشت ساز ، كمين كرده اند كه هيزم بيار معركه ي جنگ باشند و در كمال خونسردي در كوره اي مي دمند كه براي سوزاندن جوانان ما بر پا شده است .
اي شماياني كه از حقوق بشر و آزادي انسان ها سخن مي گوييد و مي نويسيد ، انسان مورد نظر شما چگونه انساني ست و با معيار هاي شما انسان ها بايد از كدام فضيلتي برخوردار باشند و در چه قد و قواره و رنگ و نژاد و نگاه و انديشه باشند تا احساسات انسان دوستانه ي شما را برانگيزانند ؟.
مثل روز روشن است كه توطئه ي رژيم اسلامي ايران و همگنانش ، براي در هم شكستن مجاهدين ، آغاز درهم شكستن مبارزات ديگر مبارزان سياسي نيز هست و ايجاد جنگ رواني ، تسويه ي حساب ، انتقام و ابراز شادي از وضعيت موجود ، راه و رسم آزاديخواهان نيست.
امروز ، زمان اعتراض به جنايتكاران و زورگوياني ست كه عرصه را بر مردم جهان تنگ كرده اند . زمان اعتراض به سلاخي ، سركوب و كشتار مردم بي دفاع سرزمين هايي ست كه جز فقر و نكبت و ويراني و تباهي ، بهره اي از زندگي نبرده اند و يك روز نيز در امنيت و رفاه نزيسته اند .
زمان دفاع از هستي انسان هاست بدون در نظر گرفتن انديشه و تفكر و روش زندگي شان و شيوه ي نگاهشان به جهان .
زمان آنست كه بدون "اگر " " مگر " " شايد " " اما " براي نجات جان انسان ها بر خيزيم.
هر حركت كوچك ما، تعيين كننده است . اين بار، با هميشه فرق مي كند . باور كنيد!